Friday 29 April 2011

dia kembali...

DIA KEMBALI 

aku gmbre hr nie kos aku ketemu dia kembali.. terasa dlm mimpi.. stelah lme aku jejak dia kini dia kmbli.. aku menyesal sbb curang ngan dia dlu.. kalu x smpai skrg aku gmbre bersama si dia.. x pelah bnda dh lps.. jnji dia msh ingt aku lg.. teringt memori dlu bertemu n keluar bersme ngan dia.. 2 la first time aku kuar ngan lelaki.. rse takut pun ad.. sbb aku ditinggl kn ngan akak aku n jln ngan dia.. mmg cuak gler ahh.. aku ikut je mne dia g.. best lah stu hr 2 kuar ngan dia.. sian dia aku  x byk sgt ckp sbb aku sgan ngan kwn dia mse 2.. aku jd org yg pemalu.. heheh.. :P.. kira2 2 tahun aku terputus hub ngan dia kini bru aku temui dia kembali.. gmbre sesgt.. aku x hrpkn kn dia kmbli tp sbgai kwn aku cme nk tau perkembgan dia yg terkini.. harap dia bhgia bersme org yg tersyg.. aku sntiase ingt dia.. thanks awk.. memory terindah hr nie.. :) <3

hayatilah lagu nie




No comments:

Post a Comment